20060124

O estado non debe ser feudo dos que gañan


Con esta cita de Aníbal Cavaco Silva, que remata de gañar as eleccións de Portugal, sácome unha espiña: a que me cravou o actual alcalde ribadense cando diante de máis de 300 persoas nun acto sobre as bondades e maldades da piscifactoría meirenga dixo que tiña que render contas ós catro anos. Coido que, a pesares de ser Cavaco 'de dereitas' e este outro 'de esquerdas', os papeis están invertidos nas citas e a representatividade Aníbal é 'algo maior'. Eso, para os que non esteñan convencidos de que a elección a un cargo non implica unha patente de corso para facer 'o que me sae dos collós' (sic).
Ven ben a conto nun día como hoxe onde foi rexeitada a culpabilidade de Antonio, o marido de Sole, pola defensa dela fronte ó sr. alcalde (xa falei do tema outro día). Pois ben, polo que parece, ademáis, Balbino terá que pagar as costas, o que parece lóxico dado o veredicto.
Tamén nun día no que segue a falarse da viaxe a Perugia (It) de alcalde, secretario e funcionario para o tema do ascensor, no que non me meto direitamente, pero paga a pena comentar a defensa do alcalde: 'non foi feito con cartos do concello', como se uns cartos que son públicos, concedidos ó concello por unha acción da UE, poideran gastarse como se quixera. Así se comprende unha serie de inversións feitas ou previstas que parece que teñen o seu sentido en gastar cartos como sexa. Comentaba outro día: moverse por moverse, para dar impresión de movemento.
En canto á foto de hoxe, está feita non para observar a boa paisaxe que se intenta defender ante un PXOU 'economicista', senón para corroborar que a mesma foto podería ter sido feita vai case un ano. Poderá ser feita dentro dun ano? ... e é que me estou lembrando da cúpula de Sta. Cruz (estará amañada xa? A ver se estes días me dou unha volta por alí e podo poñer o telescopio no seu sitio, tras máis de dous anos retirado de uso pola rapidez do concello)
--

De Hernán Naval, espera de ser colgado no sitio web de Hernán:

-->
Data: 6/11/93
Fonte: El Progreso
Título: UN MATRIMONIO RUSO DARÁ CLASES EN LA ESCUELA DE MÚSICA DE RIBADEO
Autor: Alfonso Rodil
Descrición: Sobor da criacion da escola municipal de música de Ribadeo e os seus primeiros pasos.
Comentarios:

-->
El centro recién inaugurado comenzará sus clases el lunes
UN MATRIMONIO RUSO DARÁ CLASES EN LA ESCUELA DE MÚSICA DE RIBADEO
Ribadeo Alfonso Rodil
La Escola Municipal de Música de Ribadeo, que fue inaugurada anteayer por el alcalde y que comenzará a impartir clases el próximo lunes, cuenta en su plantilla de profesores con el matrimonio ruso, formado por Sarkissov Viguen y Gueniehta Tatiana, que se desplazarán todas las semanas desde Oviedo. El primero es violonchelista titular de la orquesta Virtuosos de Moscú, cuyos componentes residen actualmente en la capital de Asturias, mientras que su esposa es profesora de violín.
El matrimonio Sarkissov ya estuvo ayer en Ribadeo y realizó una primera toma de contacto con los alumnos matriculados en la escuela, que también cuenta en su plantilla de profesores con el director de la Banda de Música, Hernán Naval que es el director de la Escuela, y con la directora de la Coral Polifónica, Mari Carmen Rodríguez Cancelo.
El DOG publicó ayer el decreto de apertura y funcionamiento de la Escuela Municipal de Música de Ribadeo, que entra en vigor hoy.
Inauguración
La inauguración de este nuevo centro educativo se celebró en el salón de actos de la Casa del Mar en la noche del jueves y corrió a cargo del alcalde ribadense, Eduardo Gutierrez.
El regidor municipal destacó el significado cultural y educativo de esta iniciativa e hizo especial hincapié en el interés que tiene para la juventud: “Ampliamos de maneira substancial o abano de opcións para a xente nova, un aspecto que para o Goberno municipal constitue un ponto programático básico ó que leva adicado tempo e esforzo”.
Estamos desecando ese baleiro de ociosidade, de inanición que é as veces o caldo de cultivo para a percura de paraísos que non son tais”, manifestó Gutiérrez.
El alcalde también afirmó que “o actual é un bo ano para Ribadeo no que respecta á posta en marcha de centros de ensino” y citó a la reciente inauguración de la Escuela de Capacitación Agraria Pedro Murias y la próxima puesta en marcha de la Casa de Oficios.
Eduardo Gutiérrez agradeció la colaboración del Instituto Social de la Marina (ISM) por la cesión de la Casa del Mar, que alberga las instalaciones de la Escuela, y destacó la valía del profesorado.
Por su parte, el director de la Escuela de Música, Hernán Naval, afirmó que este centro “supón a estabilización e a regulación académica do estudo regular da música en Ribadeo, até agora só impulsado desde o asociacionismo popular pola entidade “Amadores da Música” a través da academia “Carlos Álvarez Fernández – Cid”.
Hernán Naval se refirió también a la tradición y afición por la música existente en la villa. “A afeizón musical dos ribadenses e mesmo a práctica musical vocal e instrumental, é aquí mayor que no común das vilas e concellos semellantes. Neste sentido, a existencia da Coral Polifónica desde hai lustros é un significativo exemplo. Mesmo un coro da terceira idade como é “Airiños de Ribadeo”, baixo a dirección de Gonzalo Montero Cruz, é algo sobresaínte”, afirmó.
La creación de la Escuela Municipal de Música de Ribadeo surgió a partir de la aprobación por parte del pleno de la creación de un Conservatorio de Música de Grado Elemental en enero del año 92 aunque su apertura se demoró por el comienzo del calendario de aplicación de la LOGSE en el pasado curso académico.

Ningún comentario: